CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.

TEMAN-teMAN

Sunday, 22 May 2011

Akhirnya =)

Subete no saramu . hehehe. alhamdulillah . terima kasih ya allah . akhirnya . aku dapat jugak sambung belajar di KOLEJ KOMUNITI . TAPI xthu kat mne ? . xpelah tggu jelah ea. kepada mak , intan akan belajar betul2 ea. terima kasih doa mak . intan akan buat ape yang mak mahu ok .













!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3c.org/TR/1999/REC-html401-19991224/loose.dtd">

:: e-Borang ::













Logo e-PSH
Selamat Datang, NOR FALISA LIYANA BINTI MUSTAPA





Keluar










STATUS PENAWARAN
Nama : NOR FALISA LIYANA BINTI MUSTAPA    
NoKp : 930218055110    
     


STATUS TAWARAN
:
TAHNIAH! ANDA TELAH DITAWARKAN KE KOLEJ KOMUNITI

 
ANDA HANYA BOLEH MENCETAK SURAT TAWARAN PADA 26 MEI 2011.

SILA HANTAR BORANG JAWAPAN TAWARAN BJT-KK DENGAN SEGERA KE JABATAN PENGAJIAN KOLEJ KOMUNITI SEBAGAI PENGESAHAN PENERIMAAN.





All rights reserved. © 2006 - 2011 e-Borang. Best view with IE 1024 X 768.

 


Tuesday, 17 May 2011

cukur JAMBUL INANI =)

pada 14.5 rumah saya buat diadakan cukur jambul . pertama weyh !

kenduri start kul 3ptg . ramai orang yang datang . terima kasih kerana menghadiri.


sebelum




















Thursday, 5 May 2011

happy mother day's =)

8.05.2011

hari ibu sedunia . tidak lupa gak untuk mak saya yang telah membesarkan dan menjaga kami dengan baik .TERIMA KASIH MAK !  jasamu kami akan kenang sampai bila2




Sunday, 24 April 2011

SITI NUR INANI one month :)

assalammualaikum

 24.4.2011

dh sebulan si KECIK tue :)


makin menjadi jadi kerenah budak DEBAB tue apabila dah sebulan .. 


pada in in jangan nakal taw :)


t mak lang pukul baru thu . t dh besar boleh bwk g terminal ke ? jaya jusco ke kan best ?

k mak lang nk cium ia ckit XOXOXO

i hate u !

kenapa ! kenapa ! kenapa !

kenapa kau nak tipu aku , orang yang bernama lelaki ?

aku benci kau ! benci ! 
poyo ! mcm bagus kan :P


 

Saturday, 23 April 2011

Nikon L 21 :) thank ayah :)

hari ini hari yang cukup indah bagi ku 

kerana ayah telah menjanjikan nak beli kamera untuk saya :)
walaupun murah aje harga nya rm 3++ tapi berharga bagi ku :)

terima kasih ayah ;)













terima kasih tak terhingga :)

 

MP3


Klik Ye